adamstruna | e-blogi.pl
_blog adamstruna
Jak bezpiecznie wybrać tabletki na odchudzanie 2018-03-25

Rynek preparatów na odchudzanie, suplementów diety jest ogromny. Odwiedzając sklepy z tego typu specyfikami, można wybierać spośród multum produktów. Jednak każdy, kto planuje sięgnąć po takie produkty, powinien robić to bardzo starannie. Dzieje się tak z wielu powodów. Jak zatem wybierać najlepsze tabletki na odchudzanie? Które preparaty odchudzające można brać bez żadnych przeciwwskazań?


Po pierwsze dobór tabletek na odchudzanie dających określone efekty. Zmniejszające łaknienie, wspomagające metabolizm, a może odpowiadające za szybsze spalanie tkanki tłuszczowej. Poszczególne preparaty posiadają określone właściwości i trzeba to sprawdzić.


Po drugie należy sięgać tylko po środki, które zostały dopuszczone do handlu w naszym kraju. Posiadają one atesty, które to powodują, że ich stosowanie jest bezpieczne.


Po trzecie sprawdzenie, czy można dane tabletki przyjmować. Tabletki na odchudzanie, zresztą jak i innego typu specyfiki medyczne, nie są dla wszystkich. Różni ludzie mają różne schorzenia, problemy zdrowotne i może się okazać, że zażywanie danego preparatu nie będzie korzystne dla zdrowia. Takie informacje są oczywiste zawarte w ulotkach dołączonych do preparatów, czy też na stronach internetowych producentów


http://fitnessxpress.pl/skutezcne-odchudzanie-spalacze-tluszczu-ziola-leki/


Rowerek magnetyczny 2017-01-12

Rowerek magnetyczny jest zdecydowanie cięższym urządzeniem niż rowerek mechaniczny, który waży zazwyczaj około 10-14 kilogramów. Waga ta może być nawet dwukrotnie wyższa. Są one również wyposażone w koła zamachowe. Bardzo często producenci informują jaką masę ma koło zamachowe w takim rowerku. Im wyższa masa takiego koła tym jazda na rowerku jest płynniejsza i bardziej przypomina tradycyjną jazdę na świeżym powietrzu. Jeżeli jeździmy na co dzień poniżej mocy 200W  to wystarczy nam koło zamachowe o masie sześciu kilogramów by cieszyć się płynną jazdą. Jeżeli jeździmy powyżej tej mocy to należy zastanowić się nad zakupem rowerka spinningowego.


Rowerki magnetyczne są urządzeniami bezdotykowymi, co oznacza, że nie są wyposażone w elementy cierne. Sprowadza się to do tego, że pracują stosunkowo cicho i niewiele elementów jest narażonych na zepsucie.


Problemem może być jednak nagrzewanie się rowerka w wyniku prądów wirowych. W mniej kosztownych rowerkach elementy te są zabudowane tanim plastikiem i nieczęsto podczas ćwiczeń czuć swąd rozgrzanego tworzywa sztucznego. 


http://www.vimuz.pl/jaki-rower-stacjonarny-do-cwiczen-ranking-spiningowy-i-magnetyczny/


Bieżnia w domu 2017-01-10

 Warunki pogodowe nie zachęcają do przeprowadzenia treningu cardio na dworze? Nie czujesz klimatu siłowni i klubów fitness i wolisz ćwiczyć w zaciszu własnego domu? W takiej sytuacji dobrym rozwiązaniem jest zakup bieżni na własny użytek. Daje to dużo wygody i pewność, że urządzenie będzie dostosowane do naszych potrzeb. Odtąd będziecie mogli przeprowadzić trening o każdej porze dni i nocy, nie tracąc zbędnego czasu na dojazdy do klubu fitness czy siłowni. Takie rozwiązanie staje się w ostatnich latach coraz popularniejsze w związku z czym producenci prześcigają się w oferowaniu nam najkorzystniejszych cen, warunków płatności czy dostawy. Często bywa tak, że transport jest za darmo. Bieżnia należy racze do nieco droższych sprzętów fitness, ale z pewnością taka inwestycja okaże się warta wydatku.


Mając bieżnię w domu możemy zaprogramować nasze indywidualne parametry jak wzrost, wiek i waga.


Przy zakupie zwróć uwagę na to, aby długość pasa bieżni była odpowiednia do twojego wzrostu, a konstrukcja bieżni będzie odpowiednia do twojej wagi.


http://www.vimuz.pl/jaka-bieznia-do-biegania-elektryczna-czy-magnetyczna-ranking-top5/ 


Orbitreki 2017-01-09

Orbitrek zwany również rowerem eliptycznym to urządzenie łączące w sobie zalety steppera, rowerka stacjonarnego i bieżni. Za jego pomocą możemy z powodzeniem przeprowadzić trening cardio. Ćwiczenia na orbitreku łącza ze sobą takie dyscypliny sportowe jak biegi narciarskie, jazda na rowerze czy wspinaczka górska.


Jego skuteczność polega na intensywności ćwiczenia. Możemy ją dowolnie ustalać i w zależności od poziomu intensywności spalamy większą ilość kalorii niż podczas podobnego czasu spędzonego na bieżni czy rowerze.


Zdecydowaną zaleta orbitreka jest wszechstronność zaangażowania mięśni podczas ćwiczeń. Trening na rowerku eliptycznym rozkłada się równomiernie na każdą część ciała angażując podczas ćwiczeń liczne partie mięśniowe. Orbitrek wymusza zaangażowanie górnych partii mięśniowych dzięki używaniu ramion podczas ćwiczeń. W ten sposób dodatkowo intensyfikujemy trening. Możemy również zrezygnować z używania uchwytów na ręce i wówczas starając się zachować stabilną pozycję wzmacniamy dodatkowo mięśnie brzucha.


http://www.vimuz.pl/jaki-najlepszy-orbitrek-magnetyczny-wybrac-i-kupic-top5/


 


Wartości jakie powinien znać każdy użytkownik pulsometru. 2016-12-27

Pulsometr to specyficzny zegarek mierzący tętno serca podczas aktywności fizycznej. Dzięki niemu możemy pilnować, by nie przekraczać tzw. stref treningowych. Aby poznać zasadę jego działania powinno zaznajomić się z poniższymi definicjami:


Tętno spoczynkowe – to ilość uderzeń serca w stanie spoczynku mierzona na minutę. Należy je mierzyć w pozycji leżącej tuż po przebudzeniu.


Tętno zwykłe – jest to ilość uderzeń serca na minutę w czasie normalnego funkcjonowania organizmu, a więc już po przebudzeniu.


Maksymalne tętno- to liczba uderzeń serca na minutę podczas wysiłku. Najczęścicej oznaczane jest jako Tmax, HRmax lub MHR. Znając swoje tętno maksymalne, możemy wybrać trening nastawiony na konkretny cel. Wartość ta jest uwarunkowana genetycznie dla każdego człowieka. Wpływ na nie może mieć wiek oraz poziom wytrenowania.


Strefy tętna treningowego – są to poszczególne zakresy tętna osiągane podczas aktywności fizycznej. Często określane są jako procenty tętna maksymalnego. Przykładowo określenie 65-75% HR max to przedział tętna między 65 a 75 procent tętna maksymalnego danej osoby.


Granice stref tętna treningowego – są to wartości graniczne, których nie powinno się przekraczać podczas aktywności fizycznej.


Znaczenie pracy nóg w tenisie stołowym 2016-12-27

Tenis stołowy to gra, w której o sukcesie w zdecydowanej mierze decyduje psychologia. Podobno umiejętności stanowią jedynie 40% sukcesu. Skupmy się więc na tych umiejętnościach, a konkretnie na pracy i treningu nóg, które wydają się być najistotniejsze z czynników związanych z umiejętnościami.


Wydawać by się mogło, że jest to sport, w którym nie musimy biegać a więc po co zwracać uwagę na trening nóg. Nic bardziej mylnego. Praca nóg jest niezwykle istotna. Nie da się wygrać spotkania samą pracą rakiety. Właśnie to różni słabych tenisistów od dobrych – ci niezbyt dobrzy zazwyczaj są leniwi przy stole. Niezwykle istotne jest by trening z rakietą był uzupełniany treningami kondycji. Z pewnością przyda się skakanie na skakance, bieganie czy jazda na rowerze. Najlepsi tenisiści szczególnie polecają właśnie skakanie na skakance. Taki trening jest charakterystyczny zwłaszcza dla Chińczyków. Można za jego pomocą doskonale wyćwiczyć szybkość nóg.


W tenisie stołowym ważne jest by nie stać zbyt blisko stołu i być w ciągłym ruchu. Ponadto niezwykle istotna jest pewna pozycja na nogach bez wychylania się na palcach. Po wykonaniu uderzenia należy wracać do pozycji wyjściowej. W grze należy cały czas mieć na uwadze te wskazówki. Jest to klucz do sukcesu w tym sporcie.  


e-blogi.pl
  e-blogi.pl  [Załóż blog!] rssSubskrybuj blogi
[Zamknij reklamy]